.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم.  با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد.... دولت و استاندار متعلق به شماست ؛ نزنيدش !
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم. با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر .... استاندار سابق مازندران هم به تغییر نام بندر امیرآباد واکنش نشان داد
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر ....(ادامه)
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود .
آقاي نماينده به بار بود كه به دار كشيديد!!
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود . (ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
هزینه هزار و 400 میلیونی برای تزريق گاز به شهرک صنعتی نكا
برای تزريق گاز به شبكه داخلی فاز 2 شهرک صنعتی نكا هزار و 400 میلیون ریال هزینه شده است.(ادامه)
بهای خرید گندم به روز پرداخت می شود
به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر در زمینه انجام عملیات خرید، در سالجاری خرید تضمینی گندم برای نخستین بار با عاملیت بانک کشاورزی انجام می‌شود.(ادامه)
آغاز ترانزيت ريلي سوخت از بندر اميرآباد
(ادامه)
سفر مشکوک دوچهره فوتبالی به بهشهر
(ادامه)
سطح آب خزر یک متر پایین رفت
(ادامه)
اشتغال مهمترين مشكل فعلي بهشهر است
(ادامه)
بازدید استاندار منگستائو از بندر اميرآباد بهشهر
استاندار منگستائو قزاقستان در راس یک هیئت دولتی كه به استان مازندران سفر كرده است از بخش هاي مختلف بندراميرآباد بازديد كرد.(ادامه)
بندر اميرآباد بزرگترين مركز كارآفريني در كشور مي‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: در حال حاضر يك كيلو پرتقال براي باغدار حدود 700 تومان تمام مي‌شود اما باغدار بخت برگشته مجبور مي‌شود، پرتقال خود را به كيلويي 400 تومان بفروشد. آيا اين ظلم در حق كشاورز و باغدار نيست؟ چرا دولت صدای خرد شدن کشاورزان را نمی‌شنود؟
شمال نیوز: در حال حاضر يك كيلو پرتقال براي باغدار حدود 700 تومان تمام مي‌شود اما باغدار بخت برگشته مجبور مي‌شود، پرتقال خود را به كيلويي 400 تومان بفروشد. آيا اين ظلم در حق كشاورز و باغدار نيست؟(ادامه)
در هفته گذشته اخباری درباره مزایده انتخاب اپراتورهای جدید بندر امیرآباد در برخی رسانه‌ها مطرح شد كه شبهاتی را به این مزایده وارد می‌كرد در این ارتباط مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد می‌گوید: هیچ گونه شبهه‌ای به این مزایده وارد نیست و این مزایده در یك شرایط شفاف و قانونی برگزار شده است.

پاسخ مدير بندر اميرآباد به شبهات مزايده اين بندر
در هفته گذشته اخباری درباره مزایده انتخاب اپراتورهای جدید بندر امیرآباد در برخی رسانه‌ها مطرح شد كه شبهاتی را به این مزایده وارد می‌كرد در این ارتباط مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد می‌گوید: هیچ گونه شبهه‌ای به این مزایده وارد نیست و این مزایده در یك شرایط شفاف و قانونی برگزار شده است. (ادامه)
مجور احداث پالايشگاه نفت در بهشهر نهايي شد
(ادامه)
شمال نيوز: برخي مديران در قواره مديريت استان نيستند/ تحقیق و تفحص از استانداری بي نتیجه / در انتصابات مديران شهرستاني دخالتي ندارم / با تغيير .
(ادامه)
حاشیه نگاری از حضور وزیر راه در بهشهر
(ادامه)
اتمام ساخت اسكله «رورو» در بندر اميرآباد
(ادامه)
استقرار سکوی حفاری امیرکبیر در خزر
(ادامه)
استقرار سکوی حفاری امیرکبیر در خزر
(ادامه)
عمليات سوآپ نفت در خزر آغاز شد
(ادامه)
آزبست در مازندران مي‌تازد
(ادامه)
اجراي پنجره واحد اقتصادي در بندر اميرآباد
(ادامه)
درآمد 6 ميليارد توماني تحقيقات صنعتي در مازندران
(ادامه)
طاهايي:حمايت بانك‌ها از صنعت بيشتر شود
(ادامه)
تولید روزانه 120 هزار بشکه نفت در پالايشگاه بهشهر
(ادامه)
محيط زيست با شهرداران براي ساماندهي زباله دوگانگي ندارد
(ادامه)
اتصال بندر اميرآباد به بندرعباس
(ادامه)
افشای پشت پرده احداث پالایشگاه در مازندران
(ادامه)
سفر استانی/ کلنگ زنی پالايشگاه نفت مازندران در بهشهر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.